حال دل

ساخت وبلاگ
گاهی فکر می کنی اوضاع اروم هست و تمرکز می کنی برای حل یک مشکل. اما یک دفعه اینقدر مسایل و مشکلات متعدد میاد سراغت که هر کدام از دیگری بحرانی تر و فوری تر و در نهایت همه چیز در هم می پیچد و ادم میماند که چکار کند.هفته اخر فروردین عزممان را جزم کردیم برای حل مشکل یش آمده برای یکی از نزدیکان. بخشی را با صحبت و مهلت گرفتن حل کردیم بخشی را با ادای دین و بخشی هم مانده هنوز.عید فطر سفری 8 ساعته رفتیم دیدن پدر و مادر، متاسفانه آنجا هم با بحرانی دیگر مواجه شدیم که موقت حل کردیم ولی همچنن باقی است و وقتی که گرفتیم روز شنبه تمام می شود و باید عمل کنیم به تعهدمان و باز موردی دیگر.متاسفانه ریشه همه این بحران ها یک چیز است: پول و حلّال همه این بحران یک چیز است: پولتوکلمان به خداست. چندین بانک رفتم برای دریافت وام تا مدیریت کنم این مشکلات را اما متاسفانه فعلا از وام خبری نیست.گاهی کارها در هم می پیچد. حال دل...
ما را در سایت حال دل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 4osph0 بازدید : 62 تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1402 ساعت: 14:14

نکند شب را تا سحر بیدار باشیم دعا کنیم، قرآن سربگیریم و هر آنچه از واجبات و مستحبات شب های قدر بلدیم را انجام بدهیم بااین پندار که کارمان عالی ست اما از حق الناس غافل شویم. شاید حرفی، عملی، اقدامی از سمت ما کسی را ناراحت کرده باشد یا دیدش را نسبت به برخی مسایل تغییر داده باشد. این را حتی با دعا هم نمی شود کاری کرد مگر با بخشش طرف.

حال دل...
ما را در سایت حال دل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 4osph0 بازدید : 61 تاريخ : دوشنبه 4 ارديبهشت 1402 ساعت: 15:59

ماه رمضان با همه شیرینی اش رفت. امیدوارم این یک ماه فرصتی فراهم کرده باشه تا آدم شده باشیم.

عیدتون مبارک.

چند روز تعطیلات عید دسترسی به نت نداشتم. جاتون سبز

حق الناس و باید ترسید از حق الناس. کاش میدانستیم چه کسی گردنمان حقی دارد.

حال دل...
ما را در سایت حال دل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 4osph0 بازدید : 61 تاريخ : دوشنبه 4 ارديبهشت 1402 ساعت: 15:59

یه بازدید کننده عزیزی با عنوان " یه ناشناس" تو قسمت نظرات نوشته " قدیمی ترین دلقک"!

مطالب وبلاگ رو مجدد نگاه کردم دیدم مطلبی که نظر ایشون رو تایید کنه ننوشتم.

تو حوزه کاری و اجتماعی هم اقدامی که نشان از رفتار دلقک گونه داشته باشه نداشتم. مگر اجراهایی که تو حوزه کودک داشتم که اونم دلقک نبوده. کاش بیشتر توضیح می دادن. حق الناس فکر کنم یه جورایی اینم هست دیگه. کسی دلقک نباشه بهش بگی دلقک حق ایجاد میشه براش.

حال دل...
ما را در سایت حال دل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 4osph0 بازدید : 64 تاريخ : دوشنبه 4 ارديبهشت 1402 ساعت: 15:59